Inloggen - Registreer  

Team Assistant (50-70 , m/v)

AutoForm - Enschede
Voor het TriboForm team in Enschede, Nederland. Je takenIn deze functie ben je verantwoordelijk voor de administratie en ondersteun je het TriboForm team en de Office Manager in de dagelijkse taken, waaronder ook voor
- Volledige vacature bekijken

Terug

Office Manager

Trent Glasvezel - Enschede - 08-05-2024 Naar vacature  

Vacature Office Manager (ca.32 uur)

 Als Office Manager bij TReNT Glasvezel speel je een essentiële rol in het soepel laten verlopen van de dagelijkse bedrijfsvoering. Je bent verantwoordelijk voor verschillende aspecten van managementondersteuning, facilitair management, het beheren van de verzekeringsportefeuille, het monitoren van het wagenparkbeheer en het bieden van projectondersteuning. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen en rapporteert aan de directie.

 

Wie zijn wij?

 
Wij zijn TReNT Glasvezel. Wij geloven in verbinding. Verbinding tussen organisaties, maar vooral verbinding tussen mensen. Wij helpen sinds 2002 honderden organisaties en duizenden mensen hun doelen te bereiken door, keer op keer succesvol, bestaande of nieuw aangelegde glasvezelnetwerken te vermarkten. Dit doen wij onder andere voor grote spelers in het onderwijs, de zorg, lokale overheden en het bedrijfsleven. Sinds 2020 zijn we onderdeel van Alliander, de grootste regionale netbeheerder van Nederland.

Ons team van zo’n 25 specialisten is gedreven om waardevolle verbindingen tot stand te brengen en deze in topconditie te houden. Zo zijn we aan de ene kant klein, maar al jaren groots in wat we doen en trots op wat we hebben neergezet! Ons werk is namelijk pas echt waardevol als het bijdraagt aan wat organisaties willen bereiken.

We hebben binnen TReNT echt een cultuur van samen de schouders eronder, collegialiteit en ook plezier. We houden het graag eenvoudig, open en praktisch. We zijn proactief en reageren bijvoorbeeld altijd supersnel en nemen direct op als je belt. Dat vinden wij gewoon. Maar het gaat niet alleen om onze route of onze technologie, het gaat om mensen. Onze stip op de horizon is duidelijk, dit biedt een basis voor ons verdere avontuur. Maar laten we beginnen bij het begin.

 
Wij zijn TReNT, partner in waardevolle verbindingen. En we zijn benieuwd naar wie jij bent.
 

Wat ga je doen:

 
  • Je zorgt voor een effectieve managementondersteuning, inclusief agendabeheer, correspondentie en het organiseren van vergaderingen en evenementen;
  • Je zorgt voor de dagelijkse gang van zaken op kantoor, waaronder het beheren van kantoorbenodigdheden, het coördineren van facilitaire dienstverleners en het oplossen van facilitaire problemen;
  • Je beheert de verzekeringsportefeuille, onderhoudt het contact met verzekeringsmaatschappijen en handelt claims af;
  • Je monitort het wagenparkbeheer, stelt het wagenpark in overleg met de wagenparkbeheerder samen en houdt de administratie hierover bij;
  • Je biedt projectondersteuning, assisteert bij projectplanning, houdt de projectdocumentatie bij en coördineert de communicatie tussen verschillende belanghebbenden;
  • Je pakt de ruimte om te signaleren en zaken bespreekbaar te maken of in te brengen.
 
 

Wie ben jij?

 
Je bent gedreven, communicatief en servicegericht. Je hebt organisatietalent, een pro-actieve werkhouding en een probleemoplossend vermogen.

Kortom:
  • Je hebt een afgeronde opleiding in de richting van managementondersteuning, facilitair management of een gerelateerd vakgebied;
  • Je hebt aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in de telecomsector;
  • Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden, bent zelfstartend en kan prioriteiten stellen in een dynamische omgeving;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te werken met diverse belanghebbenden;
  • Ervaring met wagenparkbeheer is een pre.

 Wat kun je van ons verwachten?

 
  • Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamisch bedrijf waar iedereen welkom is;
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Afhankelijk van de ondernemingsresultaten wordt een bonus uitgekeerd;
  • Een uitstekende pensioenregeling bij het grootste pensioenfonds van Nederland;
  • Een fijne werkomgeving waar we iedere vrijdagmiddag de week gezellig afsluiten;
  • Alle voorzieningen om jouw werk zo goed mogelijk te doen.
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Trent Glasvezel
Meer Office Manager vacatures

Gerelateerde vacatures aan Office Manager

Project Manager

Kendrion NV - Enschede
Background & Role At 3T we have a challenging position as Project Manager, specially designed for professionals like you. As a Project Manager at 3T, you play a crucial role in connecting customers and engineers. You'll
- Volledige vacature bekijken

Area Sales Manager Benelux

Pentair - Enschede
Description :Area Sales Manager Benelux – Enschede, the NetherlandsPentair is a large U.S. multinational organization currently looking to hire an experienced Area Sales Manager to join our European Food & Beverage team.
- Volledige vacature bekijken

Customer Success Manager

HSD Campus - Enschede
You like helping customers to use our identity verification software in the best way possible, maintaining a long-term relationship. You are fascinated by the challenges of software as a service, mobile and security.
- Volledige vacature bekijken

Project Manager Design Engineering

Benchmark - Almelo
Als Project Manager bij de afdeling Design Engineering bij Benchmark ben je ‘CEO van jouw eigen business’. Dit bestaat uit het realiseren van projecten naar volle tevredenheid van klant en de interne organisatie, het
- Volledige vacature bekijken