Inloggen - Registreer  

Klachtenfunctionaris

Surplus - Breda
16 - 20 uurFWG 50Gewenste startdatum: 1 augustus 2024 Leuvenaarstraat 91, BredaCAO: Verpleeg- verzorgingshuizen en thuiszorg (VVT)Einddatum reactie: 3 juni 2024 Met het pensioen van onze huidige klachtenfunctionaris in
- Volledige vacature bekijken

Terug

Klachtenfunctionaris

Surplus - Breda - 01-05-2024 Naar vacature  

Gewenste startdatum: 1 augustus 2024
Leuvenaarstraat 91, Breda
CAO: Verpleeg- verzorgingshuizen en thuiszorg (VVT)
Einddatum reactie: 3 juni 2024
Met het pensioen van onze huidige klachtenfunctionaris in zicht, zoeken we een gedreven opvolger die de kwaliteit van onze dienstverlening kan bevorderen. Als klachtenfunctionaris krijg je de kans om te bemiddelen bij klachten en ondersteuning te bieden aan onze klanten en betrokkenen. Hierdoor speel je een cruciale rol in het waarborgen van een hoog niveau van zorg en service.

Jouw rol als klachtenfunctionaris

Als klachtenfunctionaris ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en betrokkenen die hun ongenoegen willen uiten. Je luistert aandachtig, onderzoekt klachten en begeleidt de klant naar een passende oplossing met duidelijke uitleg en advies. Door jouw onafhankelijke positie leidt, bewaak en begeleid je het klachtafhandelingsproces, terwijl je alle partijen op de hoogte houdt.

Daarnaast blijf je continu op de hoogte van ontwikkelingen in je vakgebied, analyseer je gegevens en formuleer je verbetervoorstellen om de kwaliteit van onze zorg-

en dienstverlening te waarborgen en toekomstige klachten te voorkomen. Tevens fungeer je als informatiebron voor klachten, waarbij je heldere uitleg en voorlichting biedt aan klanten, hun naasten en collega’s van Surplus, via diverse kanalen zoals de Surplus-website.

Jouw team

Je maakt onderdeel uit van het team Kwaliteit en Veiligheid, bestaande uit 11 collega’s. Hoewel je deze rol individueel vervult, werk je samen met je teamgenoten binnen het bredere kader van kwaliteit en veiligheid.

Jouw talenten

Geduld, tact en sociaal inzicht zijn jouw sterke punten, waardoor je effectief kunt bemiddelen tussen partijen en tegenstellingen kunt overbruggen. Jouw belangrijkste vaardigheden zijn:

  • Omgaan met verschillende achtergronden en culturen;
  • Actief luisteren met oog voor non-verbale communicatie;
  • Integriteit en zorgvuldigheid in de omgang met vertrouwelijke gegevens en informatie;
  • Duidelijke mondelinge- en schriftelijke communicatie van adviezen, informatie en beleidsvoorstellen;
Daarnaast ben je in het bezit van:
  • Hbo werk- en denkniveau;
  • In het bezit van of bereid om de opleiding tot klachtenfunctionaris te volgen;
  • Je bent aangesloten of je sluit je aan bij het VKIG (Vereniging van Klachtenfunctionarissen in de Gezondheidszorg);

Wat je mag verwachten

  • Contract voor 16 uur per week (verdeeld over 2 dagen waarbij het mogelijk is dat incidenteel een gesprek op een andere dag plaatsvindt);
  • Fijne werkplek op onze locatie Elisabeth in Breda;
  • Inschaling conform CAO VVT in FWG 50 (max. €4.370 o.b.v. 36 uur);
  • 2,5% Cao-verhoging per oktober 2024;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals vakantiegeld en een eindejaarsuitkering;
  • Fijne fiscale voordelen. Langer op vakantie? Of genieten van een (elektrische) fiets? Studiekosten van je kind betalen? Ons Surplus Meerkeuze arbeidsvoorwaarden biedt deze mogelijkheden!
  • 29 vakantiedagen o.b.v. 36 uur;

Interesse

Hebben wij jouw interesse mogen wekken voor de functie van klachtenfunctionaris? Solliciteer dan via de button Solliciteer direct.
De eerste gesprekken vinden plaats op maandagmiddag 17 juni. De tweede gespreksronde vindt plaats op donderdagochtend 20 juni.
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Surplus